REENA ZACH Mempunyai Koleksi Lebih 200 Beg Tangan Berjenama Mewah!

By | January 16, 2024
Rate this post



Chanel, Hermes, Louis Vuitton, Dior, semuanya ada! Pengasas Lana Dream Skin, Reena Zach mula-mula menunjukkan beg tangan simpanan peribadinya kepada pasukan Majalah Nona. Eksklusif tau! Hehehe.. Terima kasih Reena! #majalah wanita #beg tangan mewah #louisvuitton #chanel #dior #mewah

source

BACA JUGA  5 Jenis Tolong Lelaki

16 thoughts on “REENA ZACH Mempunyai Koleksi Lebih 200 Beg Tangan Berjenama Mewah!

  1. @syahnazmi29

    Aku pun tak tahu products dia apa, apatah lagi nak kenal siapa dia ni, tapi korang tak payah lah nak pertikaikan apa apa atau perkecilkan dia..
    Kalau tak beli products dia pun tak payahlah tulis komen yg tak manis kat sini.
    Kita patut tumpang bangga sbb makin ramai anak Malaysia yg semakin berdaya saing dan maju.

  2. @mangotango7647

    Semuga Allah memberikan hidayah dan membimbing ke jalan yang lurus. Aameen..
    Aal-e-Imran 3:14

    زُيِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ ٱلشَّهَوَٰتِ مِنَ ٱلنِّسَآءِ وَٱلْبَنِينَ وَٱلْقَنَٰطِيرِ ٱلْمُقَنطَرَةِ مِنَ ٱلذَّهَبِ وَٱلْفِضَّةِ وَٱلْخَيْلِ ٱلْمُسَوَّمَةِ وَٱلْأَنْعَٰمِ وَٱلْحَرْثِۗ ذَٰلِكَ مَتَٰعُ ٱلْحَيَوٰةِ ٱلدُّنْيَاۖ وَٱللَّهُ عِندَهُۥ حُسْنُ ٱلْمَـَٔابِ

    Dijadikan terasa indah dalam pandangan manusia cinta terhadap apa yang diinginkan, berupa perempuan-perempuan, anak-anak, harta benda yang bertumpuk dalam bentuk emas dan perak, kuda pilihan, hewan ternak dan sawah ladang. Itulah kesenangan hidup di dunia, dan di sisi Allah-lah tempat kembali yang baik.

Comments are closed.